hejsan bloggen =D

Jag har precis kommit hem från stan/vänner. Jag köpte en mp3 4 gb, och en tröja. Sen åkte vi till Mammas vänner och åt middag. Lekte lite med danny ( deras son) han har ju varit rädd för mig som jag har skrivit tidigare, men idag så sprang han till mig, och lekte med mig och allt det där, haha. Fick med några bilder det kommer senare ikvälll när jag kommer hem från epaträffen. om det blir något med det.
Det regnar som aldrig förr.

Sitter på pappas jobb och väntar på att klockan ska bli 7 för gå och möta david.
nu ska jag gå leta efter ett paraply!
ha det bra så länge.
 puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej tack ! din blogg är as fin ! jag spelar i hallstahandboll men våran tränare SUGER !! han kan ingenting om hhandboll :/ vilket lag spelade du i ?

2009-07-11 @ 19:07:19
URL: http://anderssonsannaxx.blogg.se/
Postat av: kalm

sv; men det låter ju mysigt!

2009-07-11 @ 19:40:23
URL: http://hejjagheterkalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0