Hejsan bloggen

Nu har jag mycket att berätta. Eller det är inget viktigt men det är saker jag skulle skriva igår också.

1. Igår skrev jag ett jävla stort inlägg och då lacka internet så jag fick skriva om allt. Det orkade inte jag direkt klockan var strax över 12 och jag var ganska trött.
Men jag kan skriva lite om vad jag skrev igår.
Jag har gjort en ny bloggdesign som ni sätt. Det blev inte som jag tänkt mig, men det får duga ett tag.
Sen har jag också laddat mobilen med många låtar. Speciellt michael jackson. Det var lite av det jag skrev igår.

2. Igår kväll skrev jag en lista om vad jag ska göra idag. haha. så här leder den.
1. ut och springa. ( det regnar idag, men aja får väl springa idag)
2. packa allt jag ska ha med mig.
3. Träna en gång till, fast den här gången workout.
4. lägga hårinpackning och såna grejer.
5. duscha och sen platta det.

3. Jag vet att min blogg har blivit sämre, jag menar skrivmässigt. Jag uppdaterar inte så mycket längre, jag ger er inga tips. Jag skriver bara om min dag. Det är inte så intressant alltid. Men jag har haft så mycket att göra den senaste tiden, jag har verkligen inte haft tid, men efter kryssningen kommer det blir ändringar, för då har jag fått vila upp mig och så.
Hoppas ni står ut.

Det var allt jag hade och säga. Men nu ska jag ut och springa med min syster uppe på spåret. Hopppas min kondition håller.

En grej till!
KOLLA MIN KOMPIS BLOGG, HENNES BLOGG ÄGER OCH ÄR SKIT BRA.
( Här har ni länken )

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0