im up!

God morgon bloggen, nu är jag vaken som ni märker.
vaknade runt 6 på morgonen och trodde att klockan var runt 12.
Men som tur va kunde jag somna om igen. Min syster berätta nyss att jag tydligen pratade och skrattade i sömnen,
Att hon hörde mig när hon hade vaknat. haha, hon sa att jag sa ; haha vad rolig du är. haha sluta att få mig skratta?; weird, brukar aldrig snacka i sömnen. Iallafall, vid klockan 3 när Lina slutar kommer hon komma hit, ska fråga henne om hon ska med till mariebergskogen, bada och fika och ta det lungt, finns ändå inget att göra här i forshaga.
Men först måste mamma vilja skjutsa oss upp.

Vad ska ni göra idag? Hoppas ni får en bra dag och hoppas vädret är lika bra hos er som det är hos mig.
puss och kram! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese Marie

tack så jätte mycket !! =)

din meee..

2009-07-13 @ 20:09:01
URL: http://ainariel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0