it's stil raining.

God morgon fox, det värkar som att regnet har kommit för gott? Det regnar verkligen nonstop, det värsta är att det är kallt också. Det känns inte som sommar. Jag menar vi har gått om tid för att frysa på vintern.
Nu ska jag sätta i gång och träna, för att sen dra mig till stan för att köpa present till min bror, jag tror jag vet vad jag ska köpa. Har tänkt på det iallafall, kommer inte skriva det tills imorgon, för han kanske går in här och läser.
Sen ska jag till pappas jobb. Ikväll om vädret håller och inte regnar, så bär det av till epaträff. Om det regnar och är kallt tänker jag fan inte gå någonstan!

Nej nu ska jag hoppa i shorts och t-shirt och träna.
Ha en fortsatt trevlig dag.
puss


Kommentarer
Postat av: sofiesanna

Sv; Tack! :D kul att höra :)

detsamma!

hur är det med dig då?:D

2009-07-11 @ 12:26:08
URL: http://sofiesanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0