längtar häcken av mig

Jag längtar efter twilight new moon ska komma ut. Den verkar så jävla bra. Kanske inte bättre än första. Men det var bara en liten snutt trailer man fick se?
( det går inte att kopiera in den här, men om ni vill se den gå in på youtube och sök new moon twilight trailer)
Jag förstår ju inte en grej? Han killen kommer tydligen lämna henne? och hon träffar en annan? jag tyckte om twilight eller jag blev kär i den för att det var dom två. Det var dom det handlade om, det var deras kärlek som gjorde att filmen blev så bra. Jag vet inte hur jag kommer kännas att filmen får en helt annan handling. Jag vet ju inte än, efter som det är trailer dom kanske möts på slutet? men under tiden så undrar man hur det kommer sluta? Jag presonligen kommer tycka att filmen kommer tappa sin mening om det är slut mellan dom.
Hoppas verkligen inte det.



Juste, hahahaha, jag hittade en film snutt när jag var inne och kollade på trailer av new moon.
Haha, Ni måste se trailern på new moon innan ni ser den här. för annars kommer ni inte förstå så mycket.
som sagt jag kunde inte lägga upp youtube klippet här.
( Det är trailern men dom har bara ändrat röst och annat tal ) jaja ni förstår nog vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0