piss dag.

godkväll. vaknade precis.
Min dag har varit så jävla ovärt. Först snacka jag med Lina i telefon, efter att vi inte orkade snacka med varandra, sätte vi på webcam och micken och snacka där. Vi blev så trött på varandra så vi stängde av.
Jag gick upp gjorde hårinpackning, som ska sitta i 5 timmar. Sen gjorde jag till mig själv en stor pomesfrites och hamburgare. Efter att jag ätit upp det, gick jag ner till mitt rum sätte på en gammal tv serie, so little time. Kollade på det en stund för sen... somnade jag.
vaknade upp precis av att mina idiot småsyskon skrek och bråkade om tven och vem som kolla först och vilken kanal dom skulle kolla på. omg dom är fan omöjliga. min bror kunde inte gå till hans rum och kolla, nej tydligen inte.
nu väntar jag på att klockan ska bli 9 så jag kan tvätta av skiten som ligger och äcklar sig på mitt hår.
Samtidigt som jag vänta sitter jag och kollar på gammla bilder på mig. Tänkte ladda upp några av dom nu.

Det blir alltså en dag hemma, på mitt rum.

Ha det bra.
puss

Varsegod. lite slarvigt, men det funkar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0