tråkigt har jag, därför kommer detta upp!

DET ULTIMATA HANDBOLLSTESTET

vilket nummer har du? 8
vilken klubb/förening spelar du i? inget just nu, ska kanske börja hammrö
är det bra, eller skulle du föredra någon annan? mitt förra lag SÖG, därför byter jag
vad för position har du? Rullar runt på 9:an men mest mitten
vilka spelar du med? u 21. a-lag
tränar du bara med dom? Yes
får du spela med äldre eller yngre? äldre
får du spela med båda könen? nej
tränar du ofta hemma själv? jora försöker
vilken skor har du? Puma
gillar du dom? älskar
dina föräldrar har dom spelat handboll? inte seriöst.
var dom duktiga? nee
har/gör din eller dina syskon det? ja alla mina syskoan spelar.
är hon/han/dom duktiga? geroge o abbe e det, men syrran lär sig fortfarande.
har du gjort mål på träning? men ofc
gjort mål på match? ofc
hur länge har du spelat handboll? i 10 år, inne på mitt 11te
Oscar Carlen eller Kim Andersson? båda helt klart
kollar du på handboll på tv ofta? alltid näre visas
brukar folk säga att du är duktig på handboll? hela tiden.
hemmaplan eller borta? vad som helst.
vad ligger ditt lag i serien? hahaha vill du verkligen veta.


vilka ligger 1:a? finns ingen serie just nu ( sommarlov)
vilket ligger sist? mitt lag låg sist
bästa matchen ni gjort? mot hammrö.
sämsta matchen ni gjort? alla matcher
bästa matchen du gjort? Många matcher
sämsta matchen du gjort? haha mot kristinehamn när ja fick rött kort! :d
går ni hem med förlust,seger eller oavgjorda oftast? haha förlust oftast
hur många lag har ni mött i år? men vet inte
hur många är segrar utav dom? :(
hur många är förluster? haha många.
och oavgjorda då? inga
är du en sån som hatar att förlora? vem gör inte det
hur många handbollar har du på ditt rum? tre stycken i hela huset FLERA
är handboll den bästa sporten? LÄTT <3
spela eller kolla på en handbollsmatch? Spela
är handboll en "fjollsport"? nej det e de inte.
har du lärt känna många genom handbollen? Skit många
vill du satsa på handboll när du är äldre? JA
skulle du kunna tänka dig att gå på handbollsgymnasium och vart isf? ja, i karlstad :)
vilken hall gillar du bäst att spela i? centralhallen
varför? det är bra stämning och skön plan
trä eller vanligt golv? hmm, beror på
liten eller stor plan? stor
hur ser din vattenflaska ut? har olika vid varje träning o match
är handboll är en stor del av ditt liv? ja det är de
hur ser ditt/erat matchställ ut i laget? blå / vita. o målvakten har röd elle gul.
har du fått någon skada i handboll? har stukat foten. ngra gånger.
allvarlig? noppe
har du träningsoverall? ah föfan
använder du vanliga strumpor till träning? vanliga strumpor?
till match då? det man brukar ha?
har du mer träningskläder än vanliga kläder? hade det ett tag men inte längre
skulle du kunna kalla dig själv sportig? Som fan
skulle andra kunna kalla dig det? lätt
träning eller match? match
är DU bäst på träning eller match? beror på vilka vi möter men det går oftast bäst för mig på träningar
har du svurit mot dommarn? OM ja har. har fått utvisningar för mitt srpåk.
har du blivit utvisad? hahaah ett antal gånger JA
försökt skadat någon? (AAA)
har skadat någon? Japp och det var dumt!
har du gjort så det blivit straff? framåt eller bakåt? båda
hörs du mycket på plan, eller säger du inget? hörs nog jätte mycket
peppar du dina lagkamrater? klart jag gör
har du blivit sur på någon i ditt lag för att den gjorde fel? ja, förlåt "/ ( men det var när jag var mindre)
vem är lagkapten? just nu ingen
är den bra som det? ja dom som är



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0