wohooo!

Nu har jag äntligen fått invite och nu har jag spotity! Det var hur enkelt som helst. Ska ge er sidan på nästa inlägg för jag måste gå tillbaka för att kolla sidan. Så vänta så ska ni får invite av mig.

Somnade igår vid 2 och vaknade klockan 11 idag. Sjukt var tidigt jag vaknar hela tiden då.
Juste jag har tänkt, Jag ska börja sova tidigt. man mår bättre av att sova tidigt och vakna till frukost. Så runt 11 eller 12 ska jag vara i säng med datorn avstängd. omg, hur kommer det gå? Får väl testa ikväll, ska nog ta en lång natt promenad för att vara jätte trött för att sen kunna somna hur lätt som helst.

Nu ska jag äta och träna, sen ska jag till pappas jobb. Egentligen skulle jag med han 9, men han fick inte upp mig, han sa att jag inte ens rörde mig när han skrek " MARIE VAKNA NU" haha.

Ha en fortsatt bra dag.
Jag kommer nog skriva inlägg senare idag, för jag har inget att göra på jobbet, så det kommer nog hiss eller diss, va med och svara vettja, Sen kommer det nog lite mode, och annat! så kika in senare idag.

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Linda&nelly

hej! 6 bloggar är med och tävlar om att bli veckans blogg,

och vi är en av dom! just nu ligger vi tvåa,

men din röst kanske kan ändra på det ;)

så gå in på den här länken

"http://sandraarvidssons.blogg.se/2009/july/veckans-blogg.html#comment"

och rösta på nummer 2 och gör oss glada :) puss

2009-07-15 @ 12:34:36
URL: http://aplaceinthisworld.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

s:V vanlig fest...det blir så här tilltugg och sånt! =)

2009-07-15 @ 13:11:15
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0