090621

hejsan bloggen.
min dag har varit lugn. först städade jag mitt rum och min gaderob. omg min gaderob är inge och leka med.
sen åkte jag ner till mitt sommar jobb. idag började jag vid halv 6. soft. jobbade till klockan 8.
sen drog jag med brudarna och spelade vollyboll och bara tog det lugnt.
sen åkte jag för att möta min andra favvobrud. skönt att snacka med henne faktist.
sen drog jag hem för att jag blev uppäten av alla myggor. dom tycker verkligen om mig. det är fan synd om mig.
iallafall nu sitter jag här och väntar på att få svar ifall det blir något ikväll. annars blire väl chill och se film.

imorgon måste jag jobba vid 9. så det blir att vakna tidigt.
sen får vi se om det blir grillning med familjen.
Lina ska du med och bada i skivtjärn imorn om det blir fint väder?

mami ropar. ska se vad hon vill.
ha det bra.
pusss&kram! =D


Kommentarer
Postat av: Lina

Kanske (: Men vi får se, hur kommer vi dit isåfall? (: <3333

2009-06-22 @ 00:45:48
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0