090623 HAHA, det pinsammaste hände just mig.

hejsan bloggen haft en bra dag ute i solen? det har jag iallafall.
först sommar jobba jag det var inte så kul. för varmt för att sitta inom hus.
sen mötte jag upp Lina och saraab, vi gjorde faktist inte så mycket. det finns ju inget och göra i forshaga, vi försökte få med folk ut. men som vanligt va det ingen som ville följa med ut och vara sociala.
så vi gick runt i ruttna forshaga, sen åkte lina med bussen hem till stan. och jag följde med saraab, baraa och ali för att äta pizza. sen kom mamma och hämta upp oss så åkte vi hem till mig. inte för att vi gjorde så mycket hemma hos oss. jag skulle bara byta byxer ge henne ett par, och sen drog vi ut igen. sen runt 11 skulle hon med bussen så jag följde henne till bussen. sen drog jag mig hemmot. nu sitter jag här och kollar på scrubs. (det är så jävla bra)
det blir en lugn dag idag. blir nog att stanna hemma resten av kvällen.
nej nu har jag inge mer och berätta.

fuck you puss och kram (A)



en riktigt gammal bild på mig och saraab.
har alltid lika kul med dig älskling.


haha, den här bilden är bara så klockren.


Kommentarer
Postat av: baraa

scrubs in my <3 . det är verkligen bäst:D

2009-06-24 @ 13:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0