090623 vackert väder,

om drygt en timme slutar jag och då kommer älsklings Lina hit. får se vad vi hittar på.
kanske blir vollyvboll med brudarna, eller ner till lisesand och bara chilla. kanske blir att bada. får se när hon kommer.

det är så drygt och jobba. det är verkligen hur lugnt och stilla här. jag hatar det. jag älskar liv och oväsen. eller alltså inte så att folk skriker utan att man hör bilar ute som åker. människor som är ute och njuter av solen och typ barn som leker och springer runt på torget. men kollar jag ut så är det bara jag som drömmer. det är inte en enda bil som kör inte ett enda barn som är ute . inte en jävla människa. folk ut och njut av solen!
aja det kallas ju RUTTNA FORSHAGA! precis vad det är.

ha det bra.
puss <3

Kommentarer
Postat av: YAIYA

Fin bakgrund du har!

2009-06-23 @ 17:32:58
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: marie

tack så mycket!:)

2009-06-23 @ 23:38:59
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0