090623

god morgon gott folk.
jag har precis vaknat, eller jag vakna av att telefonen ringde. det var pappa. han bad mig att komma ner till affären och jobba. jag råkade försova mig. haha. men det händer.
idag ska jag ta ett allvarligt snack med mina föräldrar. får se om jag får som jag vill. jag förstår om ni vill veta vad de är men om jag får berättar jag, får jag inte så behöver jag inte gå in på det. haha.
juste, min bror George är hemma, alltid lika kul att ha han här. får se om jag hittar på något med han efter jobbet.
nu ropar duschen på mig.
ha det bäst så länge.
puss<3


vi börjar dagen med en bild på mami, george och papi .( på george 17 års dag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0