090626

God morgon bloggen, allt bra med er? Hoppas det.
vaknade precis av att min bror har på nyheterna och kollar på reportager om michael jacksons död.
Det är verkligen på allas hjärtan, alla går runt och pratar om han.
Jag hoppas att King Of Pop får det bra där upp och att han får vila i fred.
<3
Nu sitter jag här och väntar på att chawan ska komma hit. Ska fixa henne tills imorgon, hon åker till london. Så jävla avis på henne.

Sen ska jag sommar jobba, medans min familj åker och badar. Så ska jag sitta inne och jobba. Aja, bara pappa har kul så är det lugnt.
senare idag ska jag träffa David, kanske.
Hoppas det blir så. Har inte träffat han på hur länge som helst.

nej nu ska jag dra mig uppot
jalla, ha det bra.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0