090627

shululu bloggen.
nu sitter jag här ännu en kväll och skriver. haha!
Allt bra med er? hoppas det, med mig är det skit just nu.

Jag kom precis hem från att jag varit med kompisar.
Först träffade jag Ida och Elin, vi satt vi fontänen och snackade. Sen kom Elias och Fadi och skejtade. Sen kom Coffe och joinade oss. Vi satt och snackade och hade kul.
Har inte träffat någon av dom sen, jag vet faktist inte, länge sen iallafall. Så det var skönt att äntligen få träffa dom igen.
Sen följde Coffe mig  halva vägen, och halva vägen fick jag skjuts.
Det var nice.

Har inget mer att berätta. Hoppas på en lika bra dag imorgon.

/ have mercy on me.
puss


Dagens outfit.
-  grönt linne
-
vita leggings
-
och tygskor.


Kommentarer
Postat av: Carin

Din kommentar värmde mig!

2009-06-27 @ 23:27:19
URL: http://nursen.blogg.se/
Postat av: baraa

älskar outfiten & fin design!:)<3

2009-06-28 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0