ÄNTLIGEN

hejsan bloggen, jag är väldigt glad just nu, klockan är 01.24. Ligger i min säng och lyssnar på musik och almänt sitter vid datorn, Hör mina små syskon samt min store bror. Hör att dom springer ner från trappan skrikande Marie du har kommit in på hammrö barn och fritid. Jag typ hoppade upp ur sängen. Kollade på pappret. Efter att jag insett att jag kommit in på gymnasiumet som jag ville, så lutade jag mig på min säng igen och tänkte, YES, äntligen. Nu slipper jag tänka på omval och massa skit. Nu är det klart jag har kommit in på hammrö barn och fritid ledarskap. woho, mitt första handsval. har alltid velat börja där. ( sen nian) haha. nu ska jag och saraab blattefiera hela jävla skolan! =D

nu ska glader springa upp till sina föräldrar och berätta en god nyhet.

ha det bra
 / have mercy on me
puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej! Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort på H&M värde 500:-



http://carooliinaaa.blogg.se/2009/june/vinn-hm-presentkort.html



Ha det bra! :)

2009-06-30 @ 11:20:23
URL: http://carooliinaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0