äntligen helg!

god morgon bloggen!

fyfan vad jag är trött! och jag sov rätt tidigt ändå.
Jaja. idag är det fredag., woho. den bästa dagen på veckan.
först blir det skola, slutar runt 3, och eftersom vi är klara med allt i skolan så är bara film time, i skolan!
men idag måste jag framför allt jobba matte! måste få G. asså jag tror, eller jag vet att jag kommer få G. men min äckliga lärare gör bara så för att jag ska stanna på alla hans lektioner för att bara plugga med han. yeak!
efter skolan får jag se vad jag ska hitta på! på kvällen vet jag iallafall att det blir utgång med gänget!

can wait!
vi slutar ju skolan om 6 dagar! fast det är bara 3 skol dagar kvar!
hur underbart som helst! =D

nej nu måste jag börja göra i ordning mig. om en halv timme börjar jag!

blogggar mer under dagen!
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0