brrrrrrrrh kallt kallt!

ligger under  täcken och har på mig  tjocktröjjor och ett par mjukis! det är hur kallt som helst! vill ni veta varför?
Jo för att jag tänkte tanken att följa med på sommarfest med mina syskon. utomhus. när det regnar. och vad har jag på mig? jo klackskor med en vit tröjja som är hål i! woho. jag höll på att dö!
va ute i regnet i 2 timmar. fyfan asså.
och det kallas sommarfest? hell yeah.
eller Ja det är så sommaren i sverige är säkert. regnit blåsigt och väldigt kallt. som tur va har jag inte varit i svergie på sommarn sen längesen tillbaka åker alltid utomlands hela sommarlovet. och nu är det första sommarn på länge som jag ska " fira " i sverige! jag hoppashoppas verkligen att det snart börjar bli varmt.
och att det inte regnar när vi går ut skolan. utan det räcker med att vi ska gråta i flodar!

nu ska jag försöka sova under alla dom här täckerna!
HOPPAS NI HAR HAFT EN MYCKET BÄTTRE DAG ÄN MIG! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0