fint väder, tack!

hejsan bloggen!
min dag spenderad i karlstad.
först bowlade vi med klassen. det var helt okej! FAST JAG HATAR BOWLING! det gick verkligen inge bra för mig. jag sög! fast i för sig inte så ofta jag suger på något! (AA)
efter bowling blev det stan med David Lina jonathan och Robert!
vi drog och fikade på mcdonald's. haha!
sen gick vi runt ett tag! 
sen drog robert och jonathan. för en skulle möta sin bror den andra skulle med bussen hem!
så det blev jag david och Lina kvar på stan ! vi gick och kollade bara killkläder första gången för mig! kolla killkläder istälet för tjej kläder.
jag skulle vara snäll och hjälpa david och hitta fina kläder. för han tycker jag har sån fin stil. eller vad sägeru ? (A)
haha´
efter att vi gått på stan många timmar blev det att gå upp till en "soffbutik" och bara softa! blev kär i soffan jag satt på. shitasså.
sen blev det skynda till bussen för att ta sig hem!
en lyckad dag.

imorn blir det skutberget med klassen! nu är det sista grejen vi gör tillsammans. eller i för sig ska man räkna med balen!
iallafall. hoppas det blir fint väder så vi kan bada och sola på stranden ! oo juste vi ska köra någon äventyrsbana också. GLÖM INTE SKOR MARIE!

nu ska jag upp och äta piroker! jag vet, jag är jätte onyttig!

puss så länge
 




malin på väg till score!




jag och världensbästa lina :D<3
 


JAG ÄR SÄMST PÅ BOWLING (A)
 



Lina och david tycker om duvan trappan!  där det finns massa speglar. eller david ttycker om speglarna. för att han ska se urrigningen på tjejer som går förbi.
fast ja vet inte varför lina tycker om det? :D <3
 



LINA ÄR BÄST SÅ DET SÅ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, dagen var grym! :D <33

Puss :*

2009-06-08 @ 20:26:02
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0