god night fox

Jalla, nu orkar mina ögon inte hålla sig öppna.
Det är rix fm festival imorgon, måste ju vara pigg tills imorn, då det ska dansas klappas skrattas skrikas och framför allt ha kul!
Har suttit här i minst en timme och funderat på vad jag ska ha för kläder imorgon. Om det blir varm så kan man inte ha en lång tröja, specillt inte när man ska stå bland hundratals människor och stå och hoppa och dansa. då är det nog bäst att ta på sig lätta kläder. Men hur avklädd? Man vill ju inte gå runt bland människorna och bli kallad för något.
Jag vet inte vad jag tänker på eller vad jag skriver. Jag är så jävla trött, Så jag sitter här och babblar och babblar om inget viktigt.
Sov gott alla underbara, så hörs vi imorgon!
/ have mercy on me
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0