i'm happy!

Hejsan alla glada!
Vädret är så jävla underbart. solen lyser och bränner,
Dagen i försig har varit super! bortsätt från att jag gjorde många prov. men det var värt det nu har jag betyg i allt, det här året har jag också samlat på mig 2 mvg och ett vg! det trodde man aldrig.
aja, nu ska jag försöka få G i franska! så imorn ska jag göra ett muntligt prov. så jag måste plugga idag, så idag IGEN blir det och sitta inne när vädret är på topp och plugga. fan vilken otur jag har.

jaja det är bara sista veckan. kämpar tills slutet.

sitter på biblan btw. inte så kul, men det är enda sättet jag kan skriva ut mitt arbete på.

Ha en bra sommar dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0