inte länge kvar nu!

hejsan bloggen!
min dag har varit helt okej faktist.
allt började med att jag hade skola. gjorde inget typ. hade bara en lektion och det var franska. och på den lektionen gick vi bara egenom verb på franska.
eller jo vi hade musik också. fast vi behövde inte göra ngt. så jag kallar det inte för lektion! jag lärde mig spela trummer! hur stolt som helst!
efter skolan åkte jag och Lina hem till mig. först visade jag henne mina klänningar till skolavslutning! hon tyckte dom var fina! så det blir nog några bilder snart. har inte tagit kort ännu!
sen lagade vi mat! det blev hur gott som helst! vi tilllagade en arabisk rätt!
jag blev orolig om hon verkligen tyckte om!
så här lät det!
" lina tyckte du om det? är du säker ? vill du verkligen äta? du behöver inte äta"
men marie jag vill äta? vadå? då äter jag inte då? " va ? var det äckligt! HAHA fan var kul det va!

efter att vi åt. och lekte lite på studsmattan, så åkte vi ner till Jacob och träffade han och axel. kulkul!
vi bara kollade på tv och så satt vi ute på deras altan och kolla på när dom hoppade studsmatta och bara va almänt sociala! sen drog vi ut en sväng. tills pappa ringde och bad mig komma och jobba!
fast det blev inget med det. jag gick dit låg på soffan och typ dog på en gång! hur sleten som helst. sen fick jag skjuts hem för att fortsätta att sova! 

nu ska jag inte babbla mer. ska mysa med mina små kusiner ett tag!

puss♥




Kommentarer
Postat av: Lina

Klänningarna var jätte fina! Och äggen VAR goda XD hahahah <33

2009-06-06 @ 00:50:29
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0