Jag är glad

oh yes. jag fick som jag ville, jag snackade med mina föräldrar. hoho. och jag lovade att berätta att ifall dom gick med på det så berättar jag. och nu gör jag det.
mina föräldrar har alltid varit överbekyddande. . jag sa till dom att dom inte ska vara så överbekydande. för det är jobbigt och att det gör så att jag inte kan göra det jag vill göra.
okej det är ju bra att dom är rädda på mig. men jag är inte liten längre.
dom gick med på att låta mig leva mitt liv som jag ville. bara att jag inte gör för dumma grejer, och jag kan säga er jag är inte någon sån.
och jag lovade dom att alltid berätta sanningen vad jag än gör. och det kommer jag göra framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0