Libanon here i come <3

om en kvart har jag sommarjobbat klart för dagen vad skönt.
suttit i affären och inte gjort ettpiss. eller jag har väl tagit emot kunder och så. men de har varit så stilla så att jag nästan somnat! och vädret börjar bli bättre. alltså inte så att det känns wow sommaren är här. utan äntligen kan vi gå ut ur huset utan att ha på sig jackor.
det börjar bli mulet såg jag precis när jag kollar.

min syster sitter här och tjatar på mig när vi ska hem och träna.
får se om jag drar och springer eller om jag tar en långlång promenad. imorse gick jag 2/3 timmar. eller jag gick inte ensam. min syster följde med.det var väldigt skönt att gå. speciellt kl 7 på morgonen. det är fan första gången jag vaknar så tidigt på en helg/sommar.
aja nu ska jag fixa de sista grejerna sen ska jag dra mig hemmot för att träna!

på torsdag drar jag till liseberg. hoppas vädret är bra. hyffsat iallfall.
och 8 juli åker vi till libanon! :D WOHO. är så jävla glad.  hoppas mamma inte förstör my happines.

nej nu ska jag inte babbla mer
ha det bra så länge!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0