piss väder

hejsan bloggen!
vädret suger fortfarande. det är regnit kallt och blåser som fan!
men det hindrar mig inte att ha kul. eller jo ibland.
men inte så ofta.
iallafall. dagen började med att jag tog sovmorgon för jag orkade inte med första lektionerna.
väl nere vid skolan satt jag ute vid systemet med folk. vi bara satt och slappa. även att det var kallt.
sen gick jag in till skolan men orkade inte lektionen. så jag satt vid torget med några och vänta på att matsalen skulle öppna. sen var det dags att prata med kuratorn en timme. underbart!
hon är verkligen bra den kvinnnan! man kan verkligen snacka med henne om allt och det är bra. henne lär jag sakna när jag går ut!
efter att jag snackat med henne så åt jag lunch med david och coffe.
sen åkte jag med några som har hand om balen och köpte grejer till balen. och sen efter det drog jag och david till systemet och satt där som lodisar! haha.
sen gick vi till torget och va med Coffe!

och så har min dag sett ut.

senare idag blir det hem och plugga Franska och lite matte kanske.
sen blir det lite tv kväll för min del.

ha det! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Men Marie, gick du inte på en enda lektion? XD Måste se till att bli frisk snart så att jag kan ha lite koll på dig igen söto! :P



Puss pårej! <3

2009-06-03 @ 16:42:07
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: Marie

HAHA! nej jag orkade inte fan! tog liten sovmorgon oxå. :D puss på dig bli frisk snart inge kul utan dig :D <3

2009-06-03 @ 17:32:16
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0