rubrik

hejsan bloggen.
ursäkta för en dålig uppdatering idag, men jag har inte haft tid, har varit nere vid stranden hela dagen kom precis hem. Åkte med familjen till bomsat och badade. Hey, jag fick lite färg faktist. Nu är jag inte en bleknos längre.
Solade och badade, åt glass, grillade och myste.
Fan vad mycke folk det va där alltså, det kändes som att man var utomlands.
En underbar känsla, och idag har det inte så varmt heller, mindre bra. Men det gick och bada, vattnet var sjukt varmt verkligen.
Efter badet åkte vi till pappas jobb och hjälpte han lite, han har jobbat och slitit hela dagen själv. haha! =D

Ikväll blir det att sitta hemma. Ena anledningen är att jag har just lagt hårinpackning och färgning. Andra anledningen är att vi ska grilla med familjen, nu när vi är alla samlade, äntligen.

Har inge mer att berätta, hoppas ni har haft en bra dag.
/ have mercy on me
pussss


Den här skitungen är rädd för mig, han börjar gråta direkt när jag kommer nära han, det räcker med att kolla på han så springer han till sin mamma. haha =D



Jag och min lilla syster, jag vet låten är ful. men det är ju på mig och min syster och det är det viktigaste.


Jag och skitungen igen.


Jo, jag ursäktar bilden, men vi bjuder på den.




Jag vet inte vad vi gör men det blir nog bra.


mami och syster.

Nej nu ska jag inte uttråka er med mina bilder. haha.

Kommentarer
Postat av: emma

haha meen så najs, då kan han gå och äta godis hela dagarna?

2009-06-29 @ 22:40:40
URL: http://metrobloggen.se/Obscene
Postat av: Mikaela ljung andersson

niceiga bilder på dej o tina ;) xD

2009-07-23 @ 17:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0