så kan det vara ibland

hejsan bloggen VÄDRET SUGER IDAG OCKSÅ! ffan då. hoppas bara det vädret ändras till skolavslutningen!

dagen började med att jag tog sovmorgon till halv 10. skönt.
väl framme i skolan hade jag franska. det gick bra. för nu har jag G i franska.
efter franskan så hade vi lunch, mums! :D
sen hade vi idrott och jag fick MVG! woho, så stolt.
sen så slutade vi! så halv 1 slutade vi skolan. underbart!
nu är det bara 4 skoldagar kvar tills vi slutar. skönt men ändå deppigt. kommer sakna klassen, även om den inte var den bästa.
efter skolan va jag lite social med Lina och Coffe.
och nu väntar jag på att sofia ska ringa o berätta att hon kan träffas.
hoppas det. har saknat henne jätte mycket! <3
om det inte blir något så kanske jag ska vara med coffe. får se hur det blir. men det blir säkert hur bra som helst.

bloggar om vad som händer senare på kvällen.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0