shoppping dag.

hejsan bloggen!

vill bara säga att jag har hittat klänning till skolavslutningen!
eller klänningar praktisk sagt.
sjukt nöjd.
en vit klänning till kyrkan och avslutnings luchen.
och en rosa senare på så kallade balen!
sen köpte jag skor till båda klänningarna, också väldigt fina. fast det är en sjuk klack på.
inte så ofta jag använder klack., men får la träna att gå i dom då.
en kuverväska köpte jag också. som jag ska ha med klänningarna.

sen köpte jag lite andra grejer bara för att jag tyckte dom var fina.
ett par andra klackskor. fast denna klack är inte lika stor.
ett par jeansleggings.
ett par korta shorts.
parfym, smink
och några smycken och småsaker.
en bra shopping runda var det.

bilder på klänningarna kommer så småning om. först ska Lina kolla på dom innan! 



 klänningen köpt i israel förra sommar'n
puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, jag vill se dom! :D får komma hem till dig och kolla på dom! ;D <33

2009-06-02 @ 20:57:29
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: marie

Ja det måste du verkligen! :D <3

2009-06-02 @ 21:17:00
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0