värdelös helg

min helg har sögit rejält! det är kallt ute och jag har inte lust att gå ur sängen! fast nu har jag gjort det men jag kommer snart däcka på golvet igen!
är så sleten och jag vet inte ens varför.
bloggade inte igår för jag hade inget vettigt att berätta. som sagt låg i sängen hela dagen! jag åt knappt något.
och imorse vaknade jag av att mina föräldrar tvinga mig ur sängen och gå ut en stund. och dt är ju kallt så jag gick ner till mega och jobbade istället.
snart ska jag dra med mamma till våra såkallade kusiner. ska vara barnvakt. woho! det orka´r jag!  ( NOT)

btw jag träffade lina en stund oxå. fast det var inte alls länge. LINA äR BÄST! lalalal (A)

imorgon ska vi bowla med klassen det ska bli kul! nästsista grejen vi gör tillsammans!

nej nu ska jag inte sitta här och tråka er mer. nu drar jag till släkterna!

hoppas ni får en bättre dag än mig!

Kommentarer
Postat av: Lina

du är bäst! :D <33

2009-06-07 @ 18:56:13
URL: http://lilatofflor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0