090523 forshaga dagarna

hejsan.
jag är ny här. och därför vet jag ingenting om bloggning än, men jag är en sån som lär mig snabbt så det kommer nog gå bra.

min dag har varit helt okej.
dagen började med att min syster väcker mig och berättar att vi fått gäster. go syrran.
så började jag göra mig iodrning så kom lina o hämta mig.
Så drog vi ner till forshaga. för det var forshagadagarna. för er som inte vet vad det är så är det en dag i forshaga som "hyllas" man har massa utställningar, barn lekar. en barnkår åker runt i stan. visar hur man släcker eld. det är enda gången som det e folk i forsahaga.
iallafall, vi gick runt o kolla lite grejjer. sen träffade vi chrisoffer den enda sociala den dagen
vi kollade på gamlingar som spela o sjöng blues - stavning-
sen drog jag och lina vidare. drog till mega för och hjälpa pappa och jobba lite.
senare var vi med axel simon och niklas.

och det kallar jag en bra dag :)

hade bäst nu.

min nya söta linne från gina tricot för 129 kr fick jag av min bror här om dagen :)

mitt söta linne e från gina tricot 129 kr :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

vilken fin tröjja du har :)

2009-05-24 @ 17:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0