Hej alla underbara!

YIPPPIE. jag klarade matte provet. så just nu ligger jag på G! underbart! = D

Fast vädret får mig arg känner jag. nu när jag inte har plugg så e det regnit, och orka vara ute när det är regnit!
men min dag har varit okej ändå,
hade bara tre lektioner idag. och det var skönt! först matte sen franska sen matte prov. sen idrott fast jag gjorde inget. så jag räknar det inte som lektion.
efter att vi slutat skolan var jag och Lina kvar i skolan ändå. vi kollade på film med småbarn (7or).
fast snart ska jag dra och gymma.
och sen blir det nog hem och mysa.

ha det bra !

måste bara säga att jag älskar chris brown. så jävla underbart snygg.
Love him!




chris brown <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0