sommarväder

Hejsan.
måste bara säga att kvällen igår blev väldigt lyckad!
´
så det blev en lugn dag för mig idag.
vaknade runt 12. från sängen till studsmattan där jag låg hela dagen tills solen började gå ner.
sen drog jag ut och sprang i en timme, och så gjorde jag en timmes workout!
Efter att jag tränat klart så gjorde jag i ordning míg och drog till pappas jobb och hjälpte till där en stund.
och ikväll blir det väldigt lugnt, får se om det blir någon utgång med coffe!

Ha det bra så länge =D

XOXO






                                                 Tröjjan köpt i paris and i Love it!


Kommentarer
Postat av: Lina

Fin tröjja! ;D Ha i skolan imorgon? (: <33

2009-05-31 @ 20:26:42
URL: http://lilatofflor.blogg.se/
Postat av: tack! :)

2009-05-31 @ 21:18:36
Postat av: Anonym

tack! :) nej, den ligger i tvätten! :)<3

2009-05-31 @ 21:19:31
URL: http://marieabosamra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0