it's sucks man it's really sucks.

AJAJAJ.

jag har verkligen jätte ont i huvet.
jag fick en smäll idag på skolan, en kompis hade sina fötter som gudde när jag låg på marken så höll han på och "gunga" så ja verkligen guppa. sen så tog han bort foten så jag dunsta i golvet :s tror ni jag fick ont ! JA!
eller först kändes det inte. men efter några timmar börja jag må illa, fick ont i skallen och aa jag vet inte vad.

förövrigt har min dag sögit.
först drog jag till skolan och hade idrott. vi spelade Handboll<3 o fotboll.
det var helt okej,
och sen resten av dagen plugga jag matte,
efter skolan drog jag och världens bästa lina till jacob, sen drog vi till gustav och var där en stund.
sen drog vi till min lilla syrras skola, hon skulle dansa.
fast ja hade så ont i huvet och mådde illa så ja satt i publiken och sov.
sen orkade jag inte mer. så jag drog hem
& nu sitter jag här och ska plugga matte! 
fyfan, det tar aldrig slut.
bara 16 dagar kvar tills vi går ut också. Lovely =D
fast det tråkiga är att jag har inte hittat en avslutnings klänning än! jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig.
och så måste jag klippa mig innan skolavslutningen!

nu ska jag inte sitta här och babbla. nu ska jag börja plugga matte.

pusspåer.

btw Lina, sorry om jag var väldigt grinig idag, brukar ju aldrig vara en sån. men david var problemet XD
aja, älskar dig tjej'en :D <3






JAG HATAR MATTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0