aint no mountain high enough

Jag har precis hittat en bra låt som jag fastnat för. Min över text säger allt ;) vi kollade på remember the titens? vist är den bra? iaf så sjöng dom den här fett bra alltså. Love it!

 
jag är bara för snälll. Här får ni låten och lyssna på!

iaf, har precis kommit hem då. ÖJ! juste kom på. Hade utvecklings samtal idag. Fan vad bra det gick. Dem säger att jag är bra och kommer klara skolan galant. Bara att jag snackar för mkt och att jag går ut för att dricka vatten på 20 min och det tycker dom inte om. Men annars är dom glada.
så min mamma gick därifrån med ett leende på läpparna.

Iaf , efter skolan åkte jag och pinar och mötte upp baraa. Så åt vi lunsh på mc hahah! fett tjocka vi är alltså.
'(A) sen drog vi på arabiskan och som vanligt har jag inte boken med mig och därför fick jag gå. Men va ju tvungen att vänta på baraa hon hade läxförhör!
vi araber alltså :D

MÅSTE PÅ TOAAAAAAAAA! innan jag drar såg ni min leila hade gästbloggat. hon är bara för ful men älskar henne ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0