DÅLIG DAG!

Vart ska jag börja? Okej vi tar det från början. Fast nu tänker jag bara skriva vad som var dåligt och vad som hänt inte vad jag gjort förövrigt.

okej,  det var så här jag "baxade" en cykel. Eller ja jag lånade den, för den hade luggit utanför vårat hus i flera månader nu. Iaf, så på vägen ner till matchen så krokade jag i en stolpe som låg i en buske så jag slog i huvet, fick ett blåmärke och massa såååår på kroppen.

väl framme på matche hade vi uppvärmning och då kom en i mitt lag och låste fast min skottarm så jag sträckte ryggen sen trampade jag snett så fick ont i foten.

Men efter en stund det blev bättre. Hade lite ont i huvet efter krasheeen =/ iaf sen direkt när matchen började så kom en i andra laget mot mig och slog sönder min hand så min tumme gör skiiiiiiiit ont.

så min dag har vart helt fucktup! Jag lever nu iaf även att min rygg k*ulllar miiittt liv. nu tänker jag gå skära mig med motorsåg. Hörs sen!


peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0