FÖRE OCH EFTER BILDER!



USCH vad äckligt att dom ligger helt osträss på matten, nej fy! därför tog jag fingret ur näsan och fixade det ( jadu jag ville inte härma kenza med tummen ur röven och efter som mitt finger är i min näsa nu så blev det så)
iaf, kolla vad snyggt det blev efter!



VOILA! Nu kan jag äntligen stänga dörren. Hälften av kläderna ligger i tvätten nu då! eftersom allt låg på golvet var det inte så fräsht att bara lägga upp dom igen utan tvättning blir sen ;)

iaf måste träna nu för snart ska jag till pizzerian!
/ peace


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är julen densamma i libanon som i sverige? :) va där skillnaden annras? Har du samma julkänsla? Intressant att veta...

2009-11-22 @ 16:40:44
Postat av: Mikaela

Oj vad mycket kläder :)

2009-11-22 @ 17:01:18
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Oj vad mycket kläder :)

2009-11-22 @ 17:01:32
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0