Godmorgon!

Klockan är 6 och Jag är vaken. Det är bra för nu ska jag upp raka benen, packa, ta kort till er och sen springa till bussen för sen ska jag iväg till mc och fika med pinar, vi har mycket att snacka om! <3

sen åker vi till skolan tillsammans runt halv 10 då är vi i hammarö typ runt 10 ;) haha alltså bara så ni vet, för jag vet att ni ville veta ;)

haha iaf, juste imorgon kl 7 ska jag vara i stan så halv 7 måste jag åka härifrån, vill ni veta varför? vänta ska fråga leila..... Hon har inte svarat än..... NU! Jo leila ska få TANDSTÄLLNING ;) hahha så ska följa med henne till läkaren, och då kanske ni tänker kan hon inte gå själv? Nej det kan hon inte dels för att det har hänt lite grejer och den dagen är speciell, och dels för att jag vill vara den första som ser hennes tandställning och samma sak när hon klippte sig jag följde med för att först säga om det ser bra ut =D
uff vad mycket det blev Nej nu har det gott 5 minuter jag måste skynda mig nu =D

jalla vi hörs sen om jag hinner ,och om jag inte uppdaterar i skolan är det för att jag måste plugga stenhårt! men vi får se hur det blir, hållutkik iaf;)

puss sötnosar! ;)


Kommentarer
Postat av: ELLEN - eeederholm.blogg.se

åh tack.. tror jag :)



allt bra?

2009-11-23 @ 14:30:03
URL: http://eecederholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0