godnatt!

uffft klockan är 11 och jag är fortfarande vaken. Okej jag har sovmorgon imorn till 10 så tar bussen halv 9 här i från, Men ändå när jag vaknar ska jag packa ,raka benen, välja kläder and let me tell you thats a pain in the as and im to lazy for this shit! ;)

iaf, även om jag inte ska sova just nu på direkten, så tänkte jag bara uppdatera er om att jag ska göra det snart ;) haha komplicerat? ja du jag är en sådan tjej ;)
Men jag tänkte iaf sätta på 2/5 men och skratta lite innan jag somnar men som sagt jag vill bara önska er godnatt och sov gott. Så hörs vi imorgon antagligen! (AAAA)

Efter som det blev text utan bild tänkte jag vara snäll och leta upp en snygg bild! får se vilken det blir .... BRB



Jag hittade en vacker bild på min underbara kompis pinar! hälsa på henne. *hejhej*
Hon hälsar tillbaka :)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0