honey im home!

Har precis kommit hem. Och förlåt för att jag inte uppdatera men jag har verkligen inte haft tid i skolan. För det första är jag skoltrött och jag slappar för mkt .Därför måste jag börja ta i igen som första skoldagarna. Sen har jag stöttat vänner som hamnat i knipa, själv bråkat med en som inte förtjänar min tid, och så har jag träffat traktorn och pinar, leila och sabrine och baraa. kul tjejer. Svär mina vänner är fan bäst och underbarast. Ni är super allihoppa! <3

iaf, jag har inte så mycket att skriva nu faktiskt. Tänkte läsa mina favorit mini bloggar och sen blogga själv en gång till och sen tänke jag sätta på 2/5 men och sova till den. låter det inte som en bra avslutning på dagen vs kvällen?

jo det tycker jag iaf. jalla vi hörs senare är skylldiga minst 2 inlägg innan jag sover.

okej jalla jag tar en kyckling hay!


vad ska man säga. När man hittat sin kamera så blir det egobilder hela tiden!
och fråga inte varför just den posen men jag tyckte det verkade passande för dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0