jul i vårt hus

Tänka sig att julen är snart här? att det är ett nytt år redan? fan vad snabbt det har gått? det för ett år sen jag gick i högstadiet, ett år sen jag och madde var bra vänner, ett årsen jag testade röka för första gången, ett årsen jag var 16 år.

Tiden går för fort. Man hinner inte njuta tillräckligt. Det går äckligt snabbt tycker jag. inte sant? Det är därför folk säger lev livet för dagen. Och det gör jag verkligen. men skolan och träning tar ju halva mitt livo och kärlek och vänner andra halva. Jag orkar verkligen inte skolan .

oho, men vill man bli ngt så är det skolan man vänder sig till och därför tänker jag börja skämpa ordentligt för att klara skolan och mina studier.

Men då är det så här att träningen tar mkt plats och handboll är mitt liv och jag hoppar inte över en träning för något. Varken killar eller vänner. Kalla mig knäpp men livet är för kort för att hoppa över dom bestämda träningstider och jag vill njuta att jag kan spela handboll och att jag är bra och utvecklas därför vill jag.

iaf över till julen. Är det inte en härlig känsla varje jul? få umgås med sin familj och äta julgott och inte nog med det alla presenter man får. Jag kan säga så här jag önskar mig inget av mina föräldrar. allt jag önskar är att dom förlåter mig för allt jag gjort mot dom och att dom mår bra livet ut. det är det jag önskar mig.
 
snart måste jag börja handla julklappar också fan. Bättre tidigt än sent tycker jag , speciellt jag som äter pengar behöver köpa nu innan mina pengar tar slut!!

nej det blev för mycket text märkte jag nu, men jag älskar att skriva av mig, och jag tänkte skriva om julen iställlet blev det för mkt om mitt liv.

Men det är så jag tänker och känner nu.
Hur är eran tanke runt jul? Firar ni jul? hur firar ni och vad är mysigast med julen?
Jätte kul och veta vad just DU gör ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0