Min mobil och jag säger godnatt...


(vem bryr sig hur en mobil ser ut? jag menar kolla bara på den här skönheten? Den är bäst och det går att smsa med den vad mer behöver man)

... tIll alla söta läsare. Nu är det så här att min mobil och jag är väldigt trötta. Min mobil har varit igång och varit tvungen att leverera sms och samtal och allt som mobiler måste göra och det är väl jobbigt? så jag har lagt den på kudden bredvid mig kysst den och låter den sova nu.

för mobilder behöver väl också vila någongång eller hur? tänk dom lever mer än vad vi någonsin kommer leva. Ta hand om era liv(mobiler)

nej asså tro inte att jag är oseriös eller att jag driver? det är sant jag är allvarlig, jag är töntig jag vet men jag tycker mobiler förtjänar kärlek jag menar vad skulle vi göra utan dom? vi skulle knappt kunna messa ringa, lyssna musik, ta kort eller vad folk använder sina mobiler till!

jalla nu säger vi båda god natt och sov gott!

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0