peace mannen


/vi bjuder alltid på oss själva. jag och min syster /

Godmorgon, nu har man precis  vaknat. Rätt tråkigt faktiskt för vill sova längre. Men det går inte det är som om jag har en väckar klocka i huvudet som ringer varje dag klockan 6? fast idag snosade den till kl 9!

iaf idag har jag match kl 2 i kristinahamn. någon av mina läsare som bor där? isfåfall kom och kolla på den i s hallen minns inte hela namnet ;) haha

iaf jag måste börja tagga för ´just nu vill jag bara ligga hemma och dega hela dagen. Men tyvär så kommer inte min önskan gå uppfylesle.

en sak till innann jag går. Har inte jag blivit bättre på uppdateringen? jag uppdaterar hela tiden. Skriver om blandade saker! det är kul att få folk att skratta! =D hahah

nu blir det gräsklippa mina ben, och sen tagga ännu mer genom situps och armhävningar! =D

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0