SÖNDAG!

God morgon. Hur mår ni en sån här vacker morgon/eftermiddag? ia, jag har precis vaknat. Vet ni? jag ska städa hela mitt hus idag. alltså undervånningen och mitt rum räknas som mitt eget hem. Så ska skrubba, dammsuga och allt som tillhör städning.

Sen ska jag raka benen, ut och springa, noppa ögonbrynen m.m. Så jag har fullt upp hela dagen faktiskt. Men ska försöka skriva några till inlägg idag för det har jag inte gjort på länge faktiskt.

iaf jag har inte så mkt att skriva nu. Jag måste skynda mig innan mamma får spel på mig, ( okej hon har redan fått det men)



VI är för snygga! =D
















-.,lo975dx               ddtrr6666


Kommentarer
Postat av: MARILENA

Hehe tycker du, MÅNGA säger det men ja tycker verkligen itne att vi gör det. hehe :)

2009-11-15 @ 14:36:01
URL: http://marilena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0