you are the boy for me!


Godkväll, Hur är det med er?

Med mig är det bra. Även att vi förlorade matchen. Vi spelade bra iaf och det var kul. Det gick bra för mig med fan.

Har iaf precis kommit Hem, SKa ta och softa hela kvällen, eller rättaresagt hela helgen. imorgon tänkte jag plugga och städa mitt skåp och lite smått och gott!

SÅ har fullt upp imorgon. Men det betyder inte att uppdateringen blir dålig. Jag ska fortfarande uppdatera er om mina roliga dagar. Även fast jag är hemma så har jag roligt liv.

gaaah, Nej skojade. orka att man ska skryta. Lilla gumman du är varken rolig, intressant eller snygg! ufff ;)

iaf, nu ska jag läsa bloggar och sen sätta på en film. Vill ni ha ett till inlägg sen? (jaaa) okej, det ska ni får också ;) haha!

i know you want it ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0