dream about me sunshines!

okej överskriften får ni ta hur ni vill, Men ni får helst drömma om mig när jag typ klantar mig, eller när jag äter skit mycket mat. Då blir jag glad. haha! skoja, dröm inte om mig. Det är lugnt.

haha asså ? det märks att jag är trött eller hur? för jag bara skriver och skriver, utan ens en mening.

iaf, jag tänkte bara säga att jag har haft en skit soft dag. Allt började ju med doktorn. bara bra saker.
Sen kommer bästa leila hit och busar med mig. även lärde mig dansa den jäveln. Sen Träffade jag en från skåne, en skit härlig tjej verkligen. gggaaah älskar hennes stil. Hon har mode från topp till tå. Shit, skulle fan ta kort på henne iddag. fan att jag inte gjorde det. okej imorn om jag träffar henne.
iaf vi gick runt hela forshaga och bara snackade. andra gången vi träffas och vi snackar om allt! haha

Hon drog för en stund sen. Sen dess har jag snackat skvaller och fulat mig på msn med lokiiii och kollat på singing bee, eller vad den heter .sämsssssssssst! =D

nej jag måste slagga nu. Jag har jobb imorn hela dagen fan! hoppas det går bra. jag ska bli busines woman, respekt mannnnnnnen!

peace

Kommentarer
Postat av: Carro

godmorgon sötnos :)

2009-10-28 @ 11:05:22
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :D

2009-10-28 @ 11:38:50
URL: http://nadineelinalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0