Godmorgon!

Tjenna alla söta! Hur mår ni idag? Jag mår bra iaf.

Jag sitter på skolan och har rast. Har haft en lektion än så länge. Det va utveckling och lära. Vi snackade om våran barndom. Jag berättade att jag var nästan blond som liten, hade massa djur och att jag var i libanon när det var krig. En kompis föreslog att jag skulle berätta om hur det var när det var krig och sånt här i blogg. Det tycker jag låter som en bra ideé. Men jag hinner inte skriva om det nu, för ska snart på lektion igen.

Men efter skolan ska jag iaf dra hem direkt för att sen dra på träning runt halv 8!

Nu ska tjejen ha tillbaka datorn, vi hörs sen!
/peace


Kommentarer
Postat av: Micaela

hej jag såg "idol-bilden" du skickade till paow, du verkar kunna photoshop, du har inte lust att fixa en header till oss va? (A)

2009-10-14 @ 10:15:42
URL: http://specialorders.blogg.se/
Postat av: ariz

fin blogg , komentera gärna min bitch PUSS PÅ RUMPAN!

2009-10-14 @ 10:24:43
URL: http://ariz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0