HAHAH



Jadu lilla gumman, man kan inte göra något annat än skratta fan. Det roliga är att du vet själv att jag inte hittar på något. Allt jag skriver här är sant och det är bara att fråga vilken jävel.

som sagt jag bryr mig inte om vad du tycker om eller inte? Det märks på långa vägar att du avskyr mig? omg varför? snälla berätta låt mig veta, så kanske jag ändrar på mig?

en till sak, jag kollar din blogg för att se om du skrivit något om mig? och varje gång jag går in så står det ngt om mig, antingen du suger, du ljuger mm mm mm ? shit försöker du starta bloggbråk? becous i aint gona work baby!

för jag bryr mig itne om vad du skriver om mig, okej klart jag vill visa alla vad du skriver om mig, det klart jag vill skriva "försvar" men inget går in , jag läser det med nypa salt. för jag tar det inte seriöst, okej va hur seriös du vill. Jag bryr mig inte, du kan ALDRIG då menar jag ALDRIG sänka mitt självförtroende.

sen en till sak innan jag pyser. Du säger att du har bästa självförtroendet, du säger att du är snyggast bäst och att alla är sämst? Men som jag vet, och som jag uppfattat det året vi var bra kompisar, så sög ditt självförtroende, du färga håret till alla möjliga färger som fans på jorden och jag vet inte vad. Så antingen har du förändrats och du tycker om dig själv eller så ljuger du. iaf jag bryr mig inte och orkar inte ta mer tid på det.

skriv hur mkt du vill om mig, gör det. men kom ihåg jag har inget emot dig och skriv inte en massa skit som inte är sant för du kommer ångra dit!!
Juste en sista grej du tyckte min blogg var bra! pfff
 / peace waaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0