Jag kommer tillbaka!

Hejsan bloggen, Nej nu måste jag verkligen skärpa mig. Minns när jag alltid skrev inlägg, ibland över 10 ibland lite mindre. Men jag kan ju skylla på att det var sommar och att man hade tid. Men nu? hur hinner man, jag kommer själv hem runt 9 varje dag.

Men jag måste ta tummen ur röven och göra en ny header först. Fixa lite med bloggen. Sen ska jag börja blogga som aldrig förr. Haha okej, nu ska vi inte över driva. Men min blogg kommer inte vara tråkig längre, mer tips, mer hissar och dissar listor, dagens, bilder.

Är det något ni vill att jag ska skriva om? något som ni tycker låter intressant. Det är bara att lämna en kommentar eller maila mig.

tjejen med bling, ska komma igång igen! lita på det. Men inte föräns jag fixad en snygg blogg design!


Ska börja bjuda på mig själv också!

Kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

sv; nej men tack vännen! du är så himla snäll, det är såna som du som gör att man älskar att blogga :)<3



du är så söt!

2009-10-09 @ 12:24:29
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0