Jessica alba, en stor favorit

Jessica har alltid varit min förebild. Jag älskar hennes stil, hur hon är som person och inte på tal om henne utseende? Kan man bli snyggare. En av dom snyggaste tjejerna i världen enligt mig. 

Den bästa filmerna hon varit med i är good luck chuck och honey. Men ändå allt hon gör är bra och duktigt i. Allt man hör om henne är något bra. Därför tycker jag att hon är en förebild.

Sen har hon världens sötaste unge. Lyckos ungen haha. Jag vill också ha henne som mamma!

haha iaf nog snackat om det. Hon är bäst och jag ser upp till henne.

Vad tycker ni om henne? är hon inte snygg? man blir så avensjuk när man ser på henne. haha okej över driv inte nu .Man ska tycka om sig själv som man är och det gör jag. men man skulle inte tacka nej till henne utseende.
 





ett citat från filmen;
"Jag vill förändra barnens livstil. Ju många vi får bort från gatan desto bättre är det"


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

love the hair

2009-10-30 @ 18:09:39
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Astrid C

sv: sv: tack så hemskt mycket!



fråga gärna något i min frågestund! ;D

2009-10-30 @ 20:33:31
URL: http://soufflee.blogg.se/
Postat av: Nataya

Sv: Jaa jag älskar också Super Mario :D:D haha nemen vad gulligt! ^_^

Aw vad gulligt :D tack så jätte jätte mycket :D:D

Låter bra det, jag har också haft en bra dag :D



Åh Jessica Alba är så otroligt vacker! :O

2009-10-30 @ 21:39:08
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0