Man kan inte förlora något man aldrig haft.

Jag är äntligen hemma. Var hos mammas kompisr och åt mat, va barnvakt och hade allmänt trevligt. Snart ska jag göra det mysigt för mig och kolla film eller något annat mysigare. Men innan det tänkte jag berätta lite vad som hänt den här veckan.

Det var så här att en av mina närmaste vänner hade golat saker till några hon precis träffat. Hon ljög om att jag sagt massa skit. Hon ljög rakt upp i ansiktet på mig och en kompis som hörde allt. Men efter 2 dagar av skit och tårar. Så kom sanningen fram. Att jag varken sa eller gjorde det som hon påstodd. Så jag fick för mycket skit i onödan.

ni kanske undrar om vi är vänner efter det ? Ja vad ska jag göra annars. 8 års vänskap kan inte jag slänga bort. Sen hon berätta som det va till mig och jag förlät henne. För jag hatar att ha ovänner. Sen vill jag inte att det ska gå för långt, för sen kommer den dagen man behöver just den vännen.

som ni märkt så har jag inte nämnt några namn, det är för hemligt. Jag vill inte att hon ska få den skiten jag fick, för det var det jobbigaste som fanns. Så jag vill inte att hon ska uppleva det trots det hon gjort till mig.

Folk säger att jag har ett hjärta av guld och att jag är en god vän som vill alla trots vad som hänt gott. Men jag tycker att det är viktigt med förlåtelse här i livet. utan den kommer man inte så långt. För alla människor sviker, förr eller senare. När ni minst anar det så får ni skit, så bli kvitt med det direkt så ni slipper ta det om någon månad igen.

Så det är inte som man säga "glöm dina beskymmer imorgon kommer nya." Nej, utan "fixa dina beskymmer imorgon kommer nya."

/ peace


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det kanske bara var du som fick en dålig telefon :/ alla telefoner behöver ju inte gå sönder. Då skulle dom ju inte sälja dom. Kram

2009-10-03 @ 22:33:28
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: www.ceekaygossip.blogg.se

snygg desgin!



www.ceekaygossip.blogg.se kolla in, skratta och läs! ;)

2009-10-03 @ 23:35:41
URL: http://ceekaygossip.blogg.se/
Postat av: bella

haha ja de kan man lugnt säga :D alltså jag älskar din header du är så gullig på bilden :D

2009-10-04 @ 09:12:42
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Veronica

hehe tack. kram

2009-10-04 @ 11:34:23
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0