oj då dålig uppdatering

Hejsan bloggen. Hur är det fatt! Jag har varit dålig på uppdatering dom senaste dagarna. Men jag har försökt njuta av lovet. Jag lovar er att det har jag gjort också. Igår tex var jag med hazhar och några andra människor.

Idag har min dag spenderats med laraa. En skön tjej från skåneee. iaf, vi gick på haloween fest eller va fan det va. Bonnee ställe men enda anledningen jag drog dit va för att snacka med tjejen som hackat på mig. and let me tell you hon är inte så kaxig i verkligheten som hon är i bloggen. Hon är fettttt feg.

Jag: vi drar ut för att snacka! ( ville inte bråka med henne bland folk sen hörde jag inget av musiken)
hon: talk to the hand- handen gick upp och nej jag jobbar.

HAHAHAHHA jag och laraa dog i skratt. lite smått kul var det. hahahahahha!

Sen drog vi hem och hann med halva idol. För att laraa vill se hennes man rabih. aaaaaah juste ni vet en kille fria för sin sambo på idol. fyfan vad sött det var asså! omg den mannen som ska fria till mig ska göra det på det bästa sättet, typ genom tv eller något sånt. annars kan han ta sin ring och dra!

okej jag ska inte vara så hård. Men iaf han ska vara rik också. Behöver världens fetaste ring för att passa mitt fettttttttttttta finger!

nog snackat om det. hejdåå

/ peace

Kommentarer
Postat av: Nataya

Sv: Jaaa! :D Vad har du haft för dig hela kvällen då? ^_^

2009-10-30 @ 23:41:04
URL: http://natayas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0